suhaidan's FotoPage

By: suhaidan photographer

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Jun-2009 05:21 Email | Share | | Bookmark
:: SELEPAS 31 TAHUN YANG LALU ::

Gambar nostalgia bersama sepupu aku ketika kunjungannya ke kg waktu itu, .. masa tu lingkungan umur kami sekitar 7-8tahun, seingat aku gambar ini di ambil oleh arwah Ayahanda ku ...Mengimbas kembali kenangan silam di tempat yang sama 31 tahun yang lalu... aku merakam kan semula ... singkatnya masa berlalu....



Wednesday, 6-May-2009 14:13 Email | Share | | Bookmark
:: Al-Kisah Perjalananku Expidisi ke Kinabalu ::

:: Expidisi ke Kinabalu ::

1-Permandangan dari Kinabalu park, iaitu pusat pendaftaran, penginapan, pengangkutan, porter dll...


2- Charta perjalanan. 6 km dari kaki gunung....


3-Seorg drpd sahabat mendaki merangkap last man rescue... power mamat nih...


4-Yang menolong membawakan harta karun ku... depan & belakang tur bag aku daaaa....



5- Nak menunjukkan track yang sukar di daki.... ketaq lutut ku''






6- Ini dah nak sampai ke Dewan Makan....di kenali dengan Laban Rata,.. tempat tidur 200meter lg... nk nangis rasanyer..


7- Salah seorang tukang angkut barang atau porter...
aku kata kat kawan aku, kita selalu complain kejer kita susah... tapi dia orang kata...
kerja kami pon susah....


8- Landscape...



Image dari tempat tinggal.:: Gunting Lagadan ::


9- Bergumbira lah mereka mereka yg berjaya sampai disini... walau aku tak kesampaian...
Ini image dari kamera rakan... kepada yg tak pernah tengok puncak kinabalu.. beginilah..


10- Laporan dari mamat Yang poyo... aku letih da... sekiang,,, terimasarkas..


Tuesday, 10-Mar-2009 08:17 Email | Share | | Bookmark
:: CERITA DULU.... DAH TINGGAL LAMA DAH...

Bermula Al-Kisah..... toyyibbbb.... dan tersebutlah kisah.... toyyibbb.... ko org tengok sudah lah....



My Taiko...



Di atas bukit... walau ku gayat.... nk yang chantek kene lah usha....



Gas Turbain 1



Gas Turbain 2



Bila kau ketawa ku gumbira....



bila kau menangis....



Tak bisa di pujuk...



Namun... kau tetap di sayang....


Tuesday, 16-Dec-2008 04:57 Email | Share | | Bookmark
::....MERAIKAN KAWAN DAH KAWIN.... ::

Macam - macam hal laaaa.....!



Sunday, 14-Dec-2008 01:50 Email | Share | | Bookmark
:... YANG SEWAKTU DENGANNYA ...:


Majlis Pertunangan







Yang selalu buat kecoh....



Boleh kene lemah jantong dengan aksi budak 2 nih.... heyyy ...



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net